Amot 2180 Мембранний керований 2-ходовий газовий пілотний клапан Україна
Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.
2180 Мембранний керований 2-ходовий газовий пілотний клапан
Артикул 2180
Клапани AMOT Model 2180 перекриють паливний газ і вентиляцію колектора при використанні на двигуні внутрішнього згоряння. Нормальне застосування цієї моделі для відключення газового двигуна в разі небезпечного стану, такого як висока температура води в сорочці, низький тиск мастила, надмірна вібрація, висока температура газорозряду і т.д. клапани використовуються в поєднанні з повною системою управління AMOT за допомогою AMOT датчики контролю за станом двигуна.
Особливості та переваги
- Компактнийдизайн
- Ніякихкоригувань не потрібно
- Зміннігумові сидіння клапана
- Індикаторипозиції з відкритим закриттям
- Великаємність Подвійний сидяча клапан
- Великийвент-порт
|
2180ЕД |
2180ES |
Корпусклапана: |
Ковкийчавун |
Лита сталь |
Корпусдіафрагми: |
Литий алюміній |
Пресована сталь |
Хв.тиск для повного ходу: |
138кПа |
20фунтів на квадратний дюйм |
552кПа |
80 фунтів на квадратний дюйм |
Рейтингклапана: |
862кПа |
125 фунтів на квадратний дюйм |
за 150 фунтів на 300 фунтів |
138 кПа 276 кПа |
150 psi 300 фунтів на квадратний дюйм |
|
Обидвіверсії: |
Макс.безперервний тиск: |
552кПа |
80 фунтів на квадратний дюйм |
Коефіцієнтвитрати: |
2"
3"
|
Кв= 74
Кв= 95
|
Резюме= 85
Cv= 110
|
Додатки
-
Запірнийклапан газу
-
Запірнийклапан палива газового двигуна
-
Запірнийклапан палива газової турбіни
-
Повітрянийпусковий клапан
Операція
КлапаниAMOT моделі 2180 перекриють паливний газ і вентиляцію колектора при використанні на двигуні внутрішнього згоряння. Коли тиск подається на діафрагму, вентиляційний отвір закривається, а основні порти відкриваються для допуску паливного газу до двигуна. Коли тиск діафрагми відпускається, пружина закриває основні порти, а великий вентиляційний отвір вентиляційного отвору впускний колектор двигуна, викликаючи швидке відключення.
Нормальним застосуванням цієї моделі є відключення газового двигуна в разі небезпечного стану, такого як висока температура води в сорочці, низький тиск мастила, надмірна вібрація, висока температура газорозряду тощо в поєднанні з повною системою управління AMOT за допомогою AMOT датчики контролю за станом двигуна.
Код
2180ЕД11А-АА 2180ЕС11А-АА 2180ЕД21А-АА
2180ЕС21А-АА 2180ЕД31А-АА 2180ЕС31А-АА 2180ЕС41А-АА 2180ЕД51А-АА 2180ЕС51А-АА 2180ЕД61А-АА 0ЕС61А-АА |
2180ЕД13А-АА 2180ЕС13А-АА 2180ЕД23А-АА 2180ЕС23А-АА 2180ЕС33А-АА
2180ЕС33А-АА 2180ЕС43А-АА 2180ЕД53А-АА 2180ЕС53А-АА 2180ЕС53А-АА 2180ЕС53А3A-AA |
2180ЕД11Б-АА 2180ЕС11Б-АА 2180ЕД21Б-АА 2180ЕС21Б-АА
2180ЕС31Б-АА 2180ЕД41Б-АА
2180ЕС41Б-АА 2180ЕД51Б-АА
2180ЕС51Б-АА 2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА 0ЕС61Б-АА |
2180ЕД13Б-АА 2180ЕС13Б-АА 2180ЕД23Б-АА 2180ЭС23Б-АА 2180ЕД33Б-АА 2180ЕС33Б-АА 2180ЕС43Б-АА 2180ЕД53Б-АА 2180ЕСБ-53АА 2180ЕСБ-53АА 2180ЕСБ-АА 2180ЕСБ-53АА 3B-AA |