Amot 2180 Мембранний керований 2-ходовий газовий пілотний клапан Україна

Ми будемо раді надіслати коммерційну пропозицію, якщо Ви заповните контактну форму нижче або надішлете нам електронний лист зі своїм запитом.

2180 Мембранний керований 2-ходовий газовий пілотний клапан

Артикул 2180

Клапани AMOT Model 2180 перекриють паливний газ і вентиляцію колектора при використанні на двигуні внутрішнього згоряння. Нормальне застосування цієї моделі для відключення газового двигуна в разі небезпечного стану, такого як висока температура води в сорочці, низький тиск мастила, надмірна вібрація, висока температура газорозряду і т.д. клапани використовуються в поєднанні з повною системою управління AMOT за допомогою AMOT датчики контролю за станом двигуна.

Особливості та переваги

  • Компактнийдизайн
  • Ніякихкоригувань не потрібно
  • Зміннігумові сидіння клапана
  • Індикаторипозиції з відкритим закриттям
  • Великаємність Подвійний сидяча клапан
  • Великийвент-порт
2180ЕД 2180ES
Корпусклапана: Ковкийчавун Лита сталь
Корпусдіафрагми: Литий алюміній Пресована сталь
Хв.тиск для повного ходу: 138кПа 20фунтів на квадратний дюйм 552кПа 80 фунтів на квадратний дюйм
Рейтингклапана: 862кПа 125 фунтів на квадратний дюйм за 150 фунтів
на 300 фунтів
138 кПа
276 кПа
150 psi
300 фунтів на квадратний дюйм
Обидвіверсії:
Макс.безперервний тиск: 552кПа 80 фунтів на квадратний дюйм
Коефіцієнтвитрати:

2"

3"

Кв= 74

Кв= 95

Резюме= 85

Cv= 110

Додатки
  • Запірнийклапан газу

  • Запірнийклапан палива газового двигуна

  • Запірнийклапан палива газової турбіни

  • Повітрянийпусковий клапан

Операція

КлапаниAMOT моделі 2180 перекриють паливний газ і вентиляцію колектора при використанні на двигуні внутрішнього згоряння. Коли тиск подається на діафрагму, вентиляційний отвір закривається, а основні порти відкриваються для допуску паливного газу до двигуна. Коли тиск діафрагми відпускається, пружина закриває основні порти, а великий вентиляційний отвір вентиляційного отвору впускний колектор двигуна, викликаючи швидке відключення.

Нормальним застосуванням цієї моделі є відключення газового двигуна в разі небезпечного стану, такого як висока температура води в сорочці, низький тиск мастила, надмірна вібрація, висока температура газорозряду тощо в поєднанні з повною системою управління AMOT за допомогою AMOT датчики контролю за станом двигуна.
Код
2180ЕД11А-АА
2180ЕС11А-АА
2180ЕД21А-АА

2180ЕС21А-АА
2180ЕД31А-АА
2180ЕС31А-АА
2180ЕС41А-АА
2180ЕД51А-АА
2180ЕС51А-АА
2180ЕД61А-АА
0ЕС61А-АА
2180ЕД13А-АА
2180ЕС13А-АА
2180ЕД23А-АА
2180ЕС23А-АА
2180ЕС33А-АА

2180ЕС33А-АА
2180ЕС43А-АА
2180ЕД53А-АА
2180ЕС53А-АА
2180ЕС53А-АА
2180ЕС53А3A-AA
2180ЕД11Б-АА
2180ЕС11Б-АА
2180ЕД21Б-АА 2180ЕС21Б-АА

2180ЕС31Б-АА 2180ЕД41Б-АА

2180ЕС41Б-АА 2180ЕД51Б-АА

2180ЕС51Б-АА 2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА
2180ЕД61Б-АА
2180ЕД61Б-АА 2180ЕД61Б-АА
0ЕС61Б-АА
2180ЕД13Б-АА
2180ЕС13Б-АА
2180ЕД23Б-АА
2180ЭС23Б-АА
2180ЕД33Б-АА
2180ЕС33Б-АА
2180ЕС43Б-АА
2180ЕД53Б-АА
2180ЕСБ-53АА
2180ЕСБ-53АА
2180ЕСБ-АА
2180ЕСБ-53АА 3B-AA

2180ED11A-AA

2180ES11A-AA

2180ED21A-AA

2180ES21A-AA

2180ED31A-AA

2180ES31A-AA

2180ED41A-AA

2180ES41A-AA

2180ED51A-AA

2180ES51A-AA

2180ED61A-AA

2180ES61A-AA

2180ED13A-AA

2180ES13A-AA

2180ED23A-AA

2180ES23A-AA

2180ED33A-AA

2180ES33A-AA

2180ED43A-AA

2180ES43A-AA

2180ED53A-AA

2180ES53A-AA

2180ED63A-AA

2180ES63A-AA

2180ED11B-AA

2180ES11B-AA

2180ED21B-AA

2180ES21B-AA

2180ED31B-AA

2180ES31B-AA

2180ED41B-AA

2180ES41B-AA

2180ED51B-AA

2180ES51B-AA

2180ED61B-AA

2180ES61B-AA

2180ED13B-AA

2180ES13B-AA

2180ED23B-AA

2180ES23B-AA

2180ED33B-AA

2180ES33B-AA

2180ED43B-AA

2180ES43B-AA

2180ED53B-AA

2180ES53B-AA

2180ED63B-AA

2180ES63B-AA